torek, 21. januar 2014

1. DEL

Bilo je jutro v ponedeljek in kot vedno, me je prišel zbudit Tim.
"Wake up Nicky!" vrgel se je na posteljo, tako da sem se v trenutku zbudila.
"Agh you little monster" začela sem ga žgečkati.
"Take me to school" je rekel ko sva se malo umirila.
"Yeah. I will make you a breakfast first"
"Ok" stekel je v svojo sobo, da bi se šel obleč. Tudi jaz sem se hitro oblekla in se uredila.
 Ko sva se najedla sem ga peljala peš v šolo, ker ni bila daleč. Zmeraj ko sem ga pripeljala v šolo, me je še objel in mi povedal da me ima rad in zato je bil najbolši brat na svetu.
"Have fun. Love you" sem mu rekla in odšla. V ušesa sem si vtaknila slušalke in se sprehodila do parka. Ko sem naredila en krog okoli parka sem se odpravila proti domu. Vsa sem bila zatopljena v glasbo, ki sem jo poslušala, da sploh nisem spremljala dogajanja okoli mene. Naenkrat pa me je nekdo zagrabil za roko in takoj sem se obrnila.
"Hey! Leave me!" sem zakričala in se poskusila rešiti iz umazanih rok nekega pijanca, poleg katerega sta bila še dva prijatelja.
"Ok ok" je rekel, ko sem začela že kričat "I won't hurt you, I just wanna asky you something" približal se mi je in mi začel govoriti.
"Go to the market and steal a bottle of Jack"
"I won't do that" hotela sem že iti, ko me je spet zagrabil za roko.
"Go, or there will be troubles" počasi sem odkorakala proti trgovini in nato do police, kjer so imeli alkohol. Steklenico sem hitro vtaknila v torbico in čimprej odšla iz trgovine, a je na koncu začelo piskati. Srce mi je začelo biti, zato sem v paniki stekla iz trgovine. Tistih moških ni bilo tam, kjer smo prej stali. Obstala sem in gledala, če jih bom videla kje, a sta za mano že prišla 2 varnostnika. 
"It's not my fault! Some men..." sem se začela upirat, a me je en prijel za roke za hrbtom.
"Yeah yeah girl, you'll go with us on police station" odpeljala sta me z avtom do policijske postaje. Vsest sem se morala iti na nek stol in počakat na nekoga, ki me bo prišel iskat. Ves čas sem razmišljala, kaj vse mi bo nakladala mama in kaj naj rečem nazaj. Ja nič...povedala bom resnico. Po 1 uri sedenja na trdem stolu sta na postajo panična pritekla starša. Mama bolj kot ati. Mama me je jezno pogledala, nato pa ji je policist nekaj začel govoriti. Oče je prišel je prišel do mene in počepnil pred mano.
"Let's go home" je rekel mirno in mi pomežiknil. Nasmehnila sem se mu in ga prijela za roko. 

Takoj doma ko smo stopili v hišo, se je mama obrnila proti meni in me resno gledala.
"What did you think?!" se je zadrla
"It's not my fault! One guy said that there..." sem začela, a me je prekinila.
"There is no excuse for this miss Pitt!" ko je to rekla, sem vedela da se je brezveze upirat, saj me ne bo poslušala. Ati je samo slonel na sedežni in poslušal pogovor. 
"Agh" sem izdihnila jezno.
"I have enough of this that you always do something wrong!" se je spet zadrla, jaz pa sem pogledala očija.
"Dad?" sem rekla. Vdihnil je in si z rokami "obrisal obraz".
"What Nicki did, was a mistake... a big mistake, but..." je začel, a ga je mama prekinila. 
"No Brad! You always talk like she didn't do anything" mu je rekla, nato pa pogledala mene.
"I decided to send you on college (ne vem kk se kolidž napiše haha)  in Canada"...


Ni komentarjev:

Objavite komentar