ponedeljek, 20. januar 2014

UVOD

Moje ime je Nicky Pitt in sem stara 18 let.
 Moja starša sta slavna Bratt in Jolie Pitt in zato je moje življenje še posebej zmešano.
 Pred kratkim smo se preselili  na Florido in to mi je spremenilo življenje. Tu živim brez prijateljev, ker trenutno ne hodim v šolo. Odkar sta starša posvojila mlajšega polbrata se z njima ne razumem najbolj dobro. In ker sta ves čas v službi moram jaz ves čas paziti na Tima, ko bi lahko počela kakšne bolj zanimive reči. Ves čas se kregam z njima in že večkrat sem ji ju zalotila pri pogovoru, da me bosta poslala v internat v Kanado, ampak se nikoli nisem strinjala. Na Florido smo se preselili zato, da bi imeli malo miru, ampak vseeno starša delata na filmih. Živimo na bolj odmaknjenem mestu.
V Hollywoodu kjer smo živeli prej, sem imela veliko prijateljev in tudi mojo najbolšo prijateljico Liso, s katero nisem izgubila stikov, ampak tudi ona nima več časa zame zaradi šole in zaključnih izpitov. Večino časa se zapiram v sobo, kjer sem sama v svojem svetu. Velikokrat se ukvarjam z Timom in to mi je še edino kar rada počnem...

Ni komentarjev:

Objavite komentar