ponedeljek, 25. avgust 2014

45. DEL

...Bill me je prestrašeno pogledal, meni pa je srce začelo biti. Nasmehnila sem se in mu rekla
"Never say never"
Vstal je in iz hlač potegnil nož. Ovita v odejo sem še js ostala in pogledala proti vratom. Bill se je približeval vratom z dvignjenim nožem v roki. Še enkrat je potrkalo, tokrat močneje.
"Help! Help me!" sem začela kričat, potem pa je Bill prišel do mene in mi začel grozit.
"Shut up or I will cut your beautiful face!" 
Še vedno je trkal, potem pa je dal Bill roko za hrbet in odprl vrata. Zunaj je stal Kyle. 
"Nicky!"
"Kyle!" sem zaklicala navdušeno in začela sva iti drug proti drugemu, ampak ko je Kyle prestopil prag, mu je Bill zapičil nož v trebuh.
"No!" sem se zadrla in Kyle je obležal. 
"What did you do!?" sem se s solzami po obrazu zadrla na Billa in ga začela potiskati stran, potem pa sem počepnila zraven Kyla in jokala s vso močjo. Preverila sem pulz in še vedno je bil živ.
"He's alive" sem si rekla, ko je Bill že odšel v kuhinjo. 
"We must to take him to the hospital!" sem mu rekla.
"They can't help him anymore...he saw too much anyway" je odgovoril in si nalil kozarec vode, da bi požrl tableto. 
"Kyle?" sem mu govorila na tleh. Ker je padel na trebuh sem ga poskušala obrnit na hrbet in takrat sem v njegovem žepu začutila telefon. Vzela sem ga ven in pogledala v kuhinjo, da sem videla kaj je bolnik delal. Ravno si je prižigal cigareto. Hitro sem šla pod imenik in poiskala mamo. Poslala sem ji sms
"Oxfort street 11, Nicky" 
Ko sem slišala, da že Bill prihaja iz kuhinje sem pospravila telefon v moj žep.
"We have to take him out" je rekel in se poknil na kavč.
"He's still alive! Please let me just take care od him, please!" sem ga prosila. Malo je bil zamišljen, potem pa je zaokrožil z očmi.
"Fine, but if he'll tell anything, I'll kill both of you!" hitro sem snela odejo in jo ovila okrog Kylovega trebuha, da sem vsaj za malo zaustavila krvavitev. Naslonila sem se na steno on Kylu in samo razmišljala o vsem, naenkrat pa je za sms zazvonil Kylov telefon, ki je bil v mojem žepu. Bill je odskočil.
"What was that?" je vprašal in prišel k nama. 
"What was what?" sem se delala neumno, medtem ko sem se potila od strahu. 
"His phone" skočil je k Kylu in brskal po žepih. 
"Where is it!?" je že bil živčen. 
"maybe is just his watch" sem se izgovorila in pokazala na uro, ki jo je Kyle imel na roki. Bill je imel na obrazu najprej tak izraz, kot da je kaj ugotovil, potem pa je le verjel. 
"Ok, prepare for tonight" mi je rekel in odšel. Na tisti trenutek nisem mogla razmišljat na nič drugega kot pa na telefon. Vzela sem telefon in pogledala sms
"thank god"
telefon sem dala na tiho in obsedela pri steni. 


V srcu sem imela strašansko bolečine za katero sem vedela, da ne bo izginila. Hotela sem se skriti v sobo in nikoli več priti iz nje. Gabila sem se sama sebi. Gabilo se mi je moje telo. Gabilo se mi je moje življenje. Bilo me je sram in nikogar več nisem hotela videt. 
Kylovo jamranje od bolečin je prikinilo moje razmišljanje. 
"Kyle?" sem bila presenečena in takoj sem skočila k njemu.
"Nicky?" je komaj spravil iz sebe.
"Are you ok?" sem ga vprašala zaskrbljeno. Obrnil se je na hrbet in zajamral od bolečin.
"Oh gosh you must to go to the hospital" sem bila že čisto obupana, potem pa je prišel Bill iz kopalnice. Kyla sem potegnila k steni, da je lahko sedel, potem pa sem mu prinesla kozarec vode.
 (tk sma sedela, samo ignoririte nasmehe ^)

"Ok now when you took care for him, you can take care of me too" se je oglasil Bill in si začel odpenjati hlače.
"You really think that I would do that?!" sem ga nadrla, potem pa je jezno stopil k nama.
"If you don't want anything happens to him!" je rekel in z nožom pokazal na Kyla.
"Don't do this" mi je rekel Kyle. Začela sem jokat.
"I want to keep you alive" sem mu odgovorila, vstala in šla z Billom v sobo...

Bill je zaspal in takrat sem imela možnost, da grem. Stegnila sem se čez njega in vzela ključe, ki jih je imel priključene na žepu. Hitro sem odšla h Kylu, ki je ves bled ležal na tleh in se držal krvavo odejo.
"Let's go Kyle, I have keys" pomagala sem mu vstati.
"C'mon Kyle!" sem mu govorila, ker ni mogel stat na nogah. Njegovo roko sem si dala čez ramena in zelo težko sem ga spravila skozi vrata. Skozi ulico sva šla, kolikor hitro sem ga spravljala.

"Kyle help me please...we're so close" sem mu govorila in se jokala, ker sem vedela, da bo Bill prišel za nama. Ko sva prišla do ceste ni bilo nikjer kakšnega avta, da bi ga ustavila in bi nama lahko pomagal. Ustavila sva se za vogalom. Kyla sem odložila na tla, ker ni mogel stat, jaz pa sem vzela telefon in poklicala mamo.
"Kyle? Where are you?" se je zaslišal njen zaskbljen glas, takoj ko se je javila.
"Mom!" sem rekla v slušalko čisto obupana in vesela, da jo spet slišim.
"Nicky! Are you ok?"
"Please help us"
"Where are you?"  ravno takrat je pripeljal en avto, ki sem ga ustavila.
"Can you take us to the hospital?" sem vprašala voznika.
"Yes of course" je odgovoril, potem pa sem rekla mami: "Come to the hospital" in prekinila. Voznik mi je pomagal dati Kyla v avto, potem pa naju je odpeljal do bolnice.
"Thank you so much" sem se mu zahvalila in prijela Kyla okrog pasu, da sva vstopila v bolnico.
"Help me!" sem zaklicala in oba sva padla na tla, ko se mi je stemnilo pred očmi.

Zbudili so me rahli udarci po licu. Ko sem pogledala gor sem pred mano videla mamo, žalostno in zmatrano.

"Honey" mi je rekla in me objela.
"Even if she's awake, we'll have to do some investigation" je rekla medicinska sestra, ki me je tolkla po obrazu, da sem se zbudila.
"No no, I'm ok" sem se izgovorila, ker nisem hotela da kdorkoli kaj ve, da me je Bill posilil.
"Honey, you're not good" mi je rekla mama.
"I'm ok, I'm just not rest"
"Are you sure?"
"Yes" še enkrat me je objela, potem pa sva šli v čakalnico in se vsedli.
"How's Kyle?" sem jo vprašala zaskrbljeno.
"I don't know...I came when you passed out and then doctors took Kyle in one room"
"I hope he's good" objela me je čez ramena, da sem lahko glavo naslonila na njena ramena. Čez nekaj časa pa je k nama prišel doktor.
"Is he good?" sem ga takoj vprašala, ko sem ga opazila, da je prišel.
"He'll be all right even if he lost a lot of blood. You can see him now" takoj sem stekla k njegovi sobi in počasi vstopila.
"Nicky" je rekel navdušeno. S solznimi očmi sem stekla k postelji in ga objela.

 "I'm so happy you're ok" sem mu rekla in se ulegla zraven njega ter glavo naslonila na njegove prsi.

"Did they look you too?" je vprašal, ker je vedel, da me zdravniki morejo pregledat.
"Am...I said no"
"what?! Why?"
"I don't need investigations...I'm good"
"you're not good! He raped you! I heard you out of his bedroom" takrat sem začela jokat in on me je stisnil še močneje.
"I don't want anyone to know this Kyle" sem mu rekla in takrat sva bila tiho.
"I love you" mi je rekel po dolgi tišini, potem pa sem bila še kakšne pol ure pri njem.

*MEDTEM PRI MAMI*
Nicky je odšla h Kylu, ampak sem ji ju pustila da sta bila sama. Ostala sem v čakalnici in čakala, da bosta prišla Brad in Tim, ker sem jima napisala sms. Ura je bila 7 popoldne. Brala sem eno revijo, ko je nekdo prišel v bolnico.
"How is she?" me je vprašal in ko sem pogledala gor je pred mano stal Justin in me žalostno gledal
 Nič mu nisem rekla, samo vstala sem in ga objela.
"Thank you for coming" je bilo prvo kar sem spravila iz sebe. Vsedla sva se, Scooter pa si je potegnil stol pred naju in isto poslušal. Vse sem jima povedla in Justin je bil vedno bolj obupan.
"Where is she now?" je vprašal, ko sem prišla do konca.
"She's in Kyle's room now" sem mu odgovorila in naredil je *I get it* face. Malo zatem sta prišla mama in oče od Kyla. Oba sta bila zelo zaskrbljeno kako sta Nicky in Kyle in vse sem jima povedala.
"You can go to him" sem povedala Kylovi mami in skupaj z njegovim očetom sta šla proti sobi.

*END OF MOM'S P.O.V.*
S Kylom sva še vedno sedela v tišini in skupaj ležala v postelji. Naenkrat pa sta v sobo vstopila njegova mama in oče, ki sta bila zelo zaskbljena. Vstala sem in ji ju objela, potem pa še poljubila Kyla.
"I'll leave you guys alone" sem ji rekla in zapustila sobo. Počasi sem hodila proti čakalnici, kjer me je mama čakala. Ko sem prišla izza vogla sem videla Justina, ki se je pogovarjal z mamo in Scooterjem. Brez besed sem obstala tam, kjer sem ji ju videla....




Ni komentarjev:

Objavite komentar